En tretrinsraket til dit malerfirma i Roskilde

27 januar 2020 Anders Lundtang Hansen
En tretrinsraket til dit malerfirma i Roskilde

Her byder vi lige ind med tre ting som et velkendt chokoladeæg, der tilsammen med den rette sammenhængskraft og røde tråd kan gøre, at du får lokket mange flere kunder til https://malerkanonen.dk/malerfirma-roskilde/ 

Som udgangspunkt kan det ikke lyde så vigtigt, når vi nu fortæller dig, hvad det er for tre ting, du skal huske at benytte dig af i dit malerfirma i Roskilde – og andre malerfirmaer og alle firmaer for den sags skyld:

– Navn
– Maskot
– Slogan

Det kan lyde som en del og noget, du ikke gider bruge meget tid på, da det bare skal overstås; og du gider slet ikke benytte dig af professionel hjælp til den slags.

Faktisk kigger du bare på lignende firmaer og tager en beslutning om, at du da bare halvt om halvt kopierer fra et andet malerfirma.

For det første er det bare dumt, da du kan risikere at blive anklaget for at kopiere for meget fra andre og ende i retten, men måske lige så galt er det, at det bliver svært at skelne dig fra de andre firmaer.

Måske har du det gode produkt, den gode service, fornemme tilbud, dygtige medarbejdere og så videre, og din strategi til at kommunikere udadtil er heller ikke dum – men ord og forklaringer kan kun gøre SÅ meget.

Man siger som bekendt, at et billede siger mere end tusinde ord, så hvis du har et navn, der er til at huske; en mindemærdig maskot og et slogan, man ikke sådan lige glemmer, så er der stor chance for, at kunderne vil huske dig.

For mennesker er flygtige og har svært ved at koncentrere sig, så de skal fanges med det samme.

Og den slags gør man altså bare bedst, hvis ens firma, reklamer, annoncer med videre har nogle farver, et godt slogan og en kær maskot, som man ikke lige glemmer.

Flere Nyheder